Akpa Bayisi olmak, girişimcilik ruhuyla donatılmış bireyler için heyecan verici bir yol olabilir. Bugün bu yolculuğun içinde olan girişimciler ile tanışacağız. Ahmet Sami YANAR, Vedat GÜLCEN ve Halil ÇANKAYA’nın yönetiminde faaliyet gösteren Vehas Alüminyum 2018 yılından beri Akpa markasının Ankara bayiliğini sürdürmektedir. Röportajı gerçekleştirdiğimiz Yönetim Kurulu Üyesi Halil Çankaya, kaliteli ve güvenilir bir marka ile yola devam etmenin hem kendilerine hem de müşterilerine büyük bir artı değer kattığını söylüyor. Çankaya, müşteri odaklı yaklaşım ve müşteri memnuniyetini en ön sıraya almalarının başarılarındaki en büyük etkenler olduğunun altını çiziyor.
- Firmanızı kısaca tanıtır mısınız?
35 yıllık tecrübemiz ve teknik bilgimizin yanında müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesi, projeden satışa tüm süreçlerde profesyonel olmak için çalışıyoruz.
Firmamızın kendine ait sistemlerinin bulunması yanı sıra fabrikalardan müşterilerinin talepleri doğrultusunda alış ve satış gerçekleştirmektedir. Girişimcilik bizler için her zaman heyecan verici olmuştur. Akpa Bayisi olma fikri, insanlara kaliteli ürünleri sunma arzusuyla doğdu. Araştırma yaparak, bu sektördeki ihtiyaçları belirledikten sonra, Akpa Bayisi olma kararı aldık.
- Akpa Bayisi olarak müşterilere nasıl bir deneyim sunmaya çalışıyorsunuz?
Müşteri memnuniyeti bizim için en öncelikli konudur. Kaliteli ürünlerimizle birlikte, müşterilere özel bir deneyim sunmak için çaba harcıyoruz. Hızlı ve güvenilir hizmet, müşteri taleplerine duyarlılık ve şeffaf iletişim, Akpa Bayisi olarak bizim için temel prensiplerdir. Müşterilerimizin beklentilerinin üzerinde bir hizmet vermeyi hedefliyoruz.
- Akpa’yı birkaç kelime ile özetlemeniz gerekirse o kelimeler neler olurdu?
Akpa Alüminyum’u “Kalite” ve “Güven” odaklı bir firma olarak nitelendirebilirim. Müşteri memnuniyetine verdiği önem ve Akpa Alüminyum’un bayisine verdiği değer ilk aklıma gelen özelliklerdir.
- Müşterilerinize ne gibi hizmet ve/veya ürün çözümleri sunuyorsunuz?
Vehas Alüminyum olarak satış pazarlama üzerine kurulmuş olup talepler üzerinden üreticinin üretmiş olduğu sistem ve özel profilleri tüketiciye sunmak, satış öncesi ve sonrası gerekli takipleri yapmak, detay çözümlerinde yardımcı olmak başlıca işimizdir.
Çalışma hayatında bizi başarıya getiren en büyük etkenin işimizi severek yapmamız olduğunu söyleyebilirim. Müşteri memnuniyetini ilk sıraya almamız, tercih edilmemizin en önemli nedenleri arasında yer alıyor. İş hayatında bizler için en önemli olan değer müşteri memnuniyeti. Müşterilerimiz memnun olduğunda zaten her şey yolunda demektir.
- Akpa’nın problem çözme ve işin sonuçlandırılması sürecini nasıl değerlendiriyorsunuz?
İş süreçlerini düzenleme ve optimize etme yeteneğinin kuvvetli olduğunu söyleyebilirim. Kriz durumlarında etkili bir şekilde müdahale edilmesi bizleri bir adım ileriye taşıyor. Çözüm odaklı olup müşteri geri bildirimlerini dikkate alma konusunda bizlere artı değer sağlamaktadır.
- Son tüketicinin Akpa markasını tercih etme sebepleri sizce nelerdir?
İyi bir müşteri hizmeti ve etkili iletişim, tüketiciler için önemli bir tercih sebebi olabilir. Sorunların çözümüne hızlı ve etkili bir şekilde müdahale edilen bir marka, müşteri memnuniyetini artırabilir. İnovasyon ve çeşitlilik, Akpa’nın yeni ürünler sunması müşterilerin tercih etmesinin sebeplerinden biri olduğunu düşünüyorum.