Akpa Alüminyum ile yolları 26 yılı aşkın bir süre önce kesişen Renkton Alüminyum İstanbul Akpa bayisi İlyas Yavuz, katma değerli ve hızlı ulaşılabilir ürünleriyle fark oluşturduklarını dile getiriyor. Yavuz, Akpa Alüminyum ile olan güven odaklı işbirliği sürecinin ve çözüm odaklı iş yapış şeklinin; başarı grafiğinde etkin bir rol oynadığına işaret ediyor.
Öncelikle firmanızı kısaca tanıyabilir miyiz?
Renkton Alüminyum olarak 1993 yılında sektöre ilk adımı statik boya ile attık. Akpa Alüminyum ile işbirliğimiz 1997 yılında başladı. Takip eden yıllarda müşterilerinin istekleri doğrultusunda tedarik zincirini kısaltmak adına alüminyum profil, alüminyum kompozit panel ve aksesuar satışlarımıza başladık ve müşterilerimizin talepleri karşılamayı sürdürmeye devam ediyoruz.
Akpa ile yollarınız nasıl kesişti? Hikayesini paylaşmanızı rica ederiz.
Akpa Alüminyum ile güven odaklı bir ikili ilişkileri güçlü olan iş birliği sürecimiz söz konusuydu. Alüminyum sektörünün önde gelen firmalarından olan Akpa Alüminyum ile iş birliği yapıyor olmak bizim için gurur verici bir durum. Zaman içerisinde ticari işbirliğine dönüşmesi adına adımlar attık. Alüminyum profil, alüminyum kompozit panel ve aksesuar başta olmak üzere toptan ve proje bazlı satışlarımız ayrıca elektrostatik toz boyama işlemlerini gerçekleştirerek, sektörde biz de varız diyerek başarı grafiğimizi yukarıya doğru taşımaya devam ediyoruz.
Akpa bayisi olma kararınızda hangi faktörler etkili oldu?
26 yılı aşkın bayiliğini yaptığımız sürede Akpa Alüminyum’un “Kalite ve Güvenin Simgesi” olduğunu bizzat deneyimlemiş bir şirketiz. Akpa’nın çözüm odaklı olması bizi en çok etkileyen unsurlardan.
Müşterilerinize ne gibi hizmet ve/veya ürün çözümleri sunuyorsunuz?
Alüminyum profil, Alüminyum kompozit panel, panjur profil ve aksesuarları satışı aynı zamanda CNC panel işleme merkezi olarak sürdürüyoruz. Müşterilerimizin ürün kalitesi ve performans beklentilerini sürekli karşılayarak memnuniyetlerini arttırıyoruz. 600 tonluk stoğumuz ile müşterilerimize hızlı çözüm sunmayı başarıyoruz. Boyalı malzemeyi kısa sürede temin ederek, müşteri memnuniyetini arttırmış oluyoruz. Satış sonrası hizmet konusu da bizim önem verdiğimiz bir konu. Alanında uzman tam zamanlı çalışan teknik ekibe sahibiz.
Akpa’yı birkaç kelime ile özetlemeniz gerekirse o kelimeler neler olurdu?
Kalite, Güven, Dostluk ve Samimiyet diye ifade edebilirim.
Son tüketicinin Akpa markasını tercih etme sebepleri sizce nelerdir?
Ürün kalitesi, güvenilirlik kalitesi ve çözüm odaklı olabilmeyi başarması diyebilirim. Günümüzde müşterilerin satın alma kararlarını etkileyen önemli faktörlerden biri de satış sonrası hizmet olduğunu düşünüyorum. Etkin bir şekilde sağlanan satış sonrası hizmetler müşteri memnuniyetini arttırıyor.
Akpa’nın problem çözme ve işin sonuçlandırılması sürecini nasıl değerlendiriyorsunuz?
İş hayatında doğru zaman yönetimi yapabilmek, önemi yadsınamaz bir güç. Akpa kısa sürede bizlere çözümler sunabilmeyi başarıyor. Akpa Alüminyum’un çözüm odaklı olması, iş verimimizi ve performansımızın kalitesini arttırıyor.
Çalışanlarınıza olan tutumunuzdan bahsedebilir misiniz? Aynı zamanda Akpa çalışanları ile ilgili de görüşlerinizi bizimle paylaşabilir misiniz?
Başarının anahtarının çalışanlarımızda olduğunu biliyoruz; huzurlu ve gelişime açık, samimi çalışma ortamının sürekliliği için çalışıyoruz. Zamanımızın çoğu çalışanlarımızla beraber geçiyor. Bu sebeple ekip ruhuna oldukça önem veriyoruz. Akpa çalışanları güçlü iletişimleri, hızlı geri dönüşleri ile bizlere oldukça yardımcı oluyorlar işimizi kolaylaştırıyorlar.
Son olarak sorularda yer almayan ama eklemek istedikleriniz var ise; belirtirseniz çok seviniriz.
Beraber yol almayı sürdürdüğümüz Akpa Alüminyum ailesine çok teşekkür ederiz.